zaterdag 27 oktober 2012

Sweet Sweet Heart...


Sierlijk hart jalien.nl

Een prachtig houten hart met sierlijk houtsnijwerk! Echt een Sweet Heart... ik ben er helemaal weg van! 

Sierlijk hart jalien.nl

De vorm van het hart, kom je op het moment overal tegen. Het is binnen de woondecoratie een geliefd decoratie item en het wordt dan ook veelvuldig in diverse vormen en materialen toegepast.


Sierlijk hart Jalien.nl

Dit hart straalt nostalgie uit door het prachtige houtsnijwerk en de warme kleur. 
Als jong meisje vond ik het tekenen van hartjes erg leuk, in de puberteit tekenden we ze vooral bij elkaar in de agenda's. Sierlijke hartjes in vele kleuren, uiteraard met de naam van de leukste jongen op dat moment! En wat was het een werk, om al die hartjes weer door te krassen, toen de verliefdheid over was! ;-)

Sierlijk hart jalien.nl

Liefde en hartjes gaan hand in hand, het hartje vormt het universele symbool voor de liefde.
En daarom vormt het hartje, het ideale cadeautje voor iemand die je lief is. 
Met een kleine boodschap erbij, zoals: 'Mijn Hartediefje' , 'Je hebt mijn hart gestolen' of  ' Ik draag je een warm hart toe' wordt het een liefdevol cadeautje! 
 

Sierlijke hart jalien.nl

 Dit mooie hart vind je hier in de winkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten