dinsdag 29 januari 2013

Voorzichtig een beetje voorjaar...

                                                                                        Source: lillablanka.blogspot.se via Jalien on Pinterest


Ik begin voorzichtig een beetje zin te krijgen in het voorjaar, de sneeuw is hier grotendeels weer verdwenen en er schijnt op dit moment zelfs een waterig zonnetje mijn huis naar binnen. Heerlijk weer even de zon en gewoon weer op de fiets erop uit kunnen!  Het einde van januari nadert nu snel, ik weet dat februari het voorjaar nog niet brengt, maar als die maand januari eenmaal weer voorbij is, gaat het voor mijn gevoel allemaal weer de goede kant op. Daarom ben ik vandaag op zoek gegaan naar wat inspiratie  voor leuke groendecoraties met bloembolletjes. Wat mij op het moment wel aanspreekt is het gebruik maken van serviesgoed of oude bakvormen, het geeft er zo'n lekker landelijk brocante sfeer aan!
Voorlopig zijn bij ons de verjaardagen allemaal weer gevierd en kan ik mijn oude bakvormen mooi ter decoratie gaan gebruiken! Ik heb er zin in! Jij ook?


                                                                                            Source: maryruffle.tumblr.com via Jalien on Pinterest


                                                                                       Source: idemakeriet.blogspot.it via Jalien on Pinterest


                                                                                Source: Uploaded by user via Jalien on Pinterest


                                                                                Source: raisedincotton.typepad.com via Jalien on Pinterest


Geen opmerkingen:

Een reactie posten