vrijdag 22 maart 2013

DIY: Paaseitjes...

DIY: Paaseitjes PDF Gratis - Jalien Cozy Living 

Lief voorjaar waar zit je?  Ik hoop dat je snel komt, de kou heeft nu wel lang genoeg rond mijn benen gedanst! Gelukkig laat de zon zich regelmatig zien en wat ziet het er dan mooi uit, zo van achter het raam! ;-)  Voor vandaag heb ik een paasknutsel gemaakt, leuke vrolijke paaseitjes! Je hoeft ze alleen maar even te printen en uit te knippen, daarna kan je ze leuk in een tak hangen, als een gezellig (cadeau) labeltje gebruiken of misschien weet je er zelf nog iets leukers mee?!

Wil je de paaseitjes graag gebruiken? Klik dan op de afbeelding, je wordt automatisch doorgestuurd naar het PDF bestand met de paaseitjes. Het PDF bestand bevat een A4 vol met deze kleine eitjes en de eieren in een wat groter formaat.  Ik vind het heel leuk om een reactie van je te krijgen! (Heb je een leuke creatie gemaakt met deze eitjes? Stuur me dan een foto! )

Veel plezier er mee!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten