dinsdag 12 maart 2013

Pasteltinten...

                                                                                Source: housetohome.co.uk via Jalien on Pinterest

Na een koud weekend, lijkt het mooie weer verder weg dan ooit! Ik genoot afgelopen week zo van het zonnetje, de wind voelde hier weer eens warm aan, in plaats van vriezend koud!
Koning-winter is er geloof ik nog niet helemaal klaar voor om te vertrekken, ach dan verwarm ik me maar alvast aan deze prachtige foto's. Ik blijf pasteltinten mooi vinden, ze passen allemaal prima bij elkaar en je kunt ze onbeperkt combineren. Om een extra accent op een bepaalde kleur te leggen, kun je deze ook terug laten komen in een wat donkere tint. Dit geeft je interieur net iets extra's en maakt het wat spannender!  Voeg aan het geheel nog een snufje fris groen door het plaatsen van echte planten en het plaatje is compleet! 
Ik kan helemaal vrolijk worden van zo'n fris zoet interieur!

                                                                                Source: toriejayne.blogspot.co.uk via Jalien on Pinterest


                                                                            Source: home-styling.blogspot.com via Jalien on Pinterest


                                                                                      Source: lisbethdahl.dk via Jalien on Pinterest



                                                                           Source: andwhatalicesaw.tumblr.com via Jalien on Pinterest


                                                                                   Source: inspiredbythis.com via Jalien on Pinterest


                                                                  Source: nitenitemommy.blogspot.com via Jalien on Pinterest





Geen opmerkingen:

Een reactie posten