woensdag 29 mei 2013

DIY: Maak je eigen potjes jam !

Bron: Pinterest - gerepind via Marga Timmers

Lekker met mijn blote voeten, lopend door het groene gras.
Genietend van de buiten luchtjes, dromend dat ik een vlinder was.
Zachte warme zonnestralen, strelen zacht over mijn huid.
Ik zou hier heel de dag, door de boomgaard kunnen dwalen.
Genietend van al dat mooie groen, de geuren en het vogel gefluit.

Jam maken, ik heb het nog nooit geprobeerd, maar nu mijn verzameling legen potten behoorlijk begint te groeien, lijkt het me ontzettend leuk om zelf jam te gaan maken.
Het enige dat me een beetje tegenhoudt is de hoeveelheid suiker die in de meeste recepten wordt gebruikt. Ik zou graag een jam zonder suiker maken, zodat de smaken van de vruchten goed tot hun recht komen en de jam zo natuurlijk mogelijk is.
Misschien weet jij wel een goed jam recept? Of heb je tips voor het maken van jam?  Laat het me vooral weten! Voor ik daadwerkelijk aan mijn ' jam-maak-avontuur' ga beginnen, verdiep ik me graag nog even in wat recepten en tips!

gratis etiketten - free printables  Jalien Cozy Living


Ik geef gratis deze Jam Etiketten weg, wil je ze graag gaan gebruiken? Stuur dan even een email naar info@jaliencozyliving.nl o.v.v. Jam Etiketten.  Ik stuur je de etiketten dan zo spoedig mogelijk toe!

x Irene x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten