dinsdag 21 mei 2013

Van slaapkamer tot waskamer...

Bron: www.homedit.com


We hebben de moed weer bij elkaar geraapt en zijn deze week begonnen met het maken van een 'waskamer'. Het kleinste slaapkamertje in ons huis toveren we om in een ware waskamer. Eindelijk kan dan de droger en de wasmachine uit de douche vandaan, zodat we na de waskamer de badkamer kunnen aanpakken. Een waskamer, het lijkt me een luxe! Aan de ene kant van de kamer komen de wasmachine en droger te staan, aan de andere kant van de kamer bouwen we een kast van de vloer tot aan het plafond. Als alle was schoon en droog is, kan ik het zo weer in de kast leggen!

De foto die ik via pinterest vond, spreekt me vooral aan vanwege het geruite gordijntje. Ik gebruik in de waskamer overwegend witte kleuren en nu lijkt het me leuk om voor de droger en wasmachine een rood geruit gordijntje te hangen. Zo zijn ze mooi uit het zicht en het gordijntje brengt nog wat gezelligheid!
Zodra onze waskamer klaar is, laat ik wat foto's zien!

Ik kwam ook nog een leuk DIY idee tegen voor in de waskamer!

Bron: burtonavenue.blogspot.nl

Een handig 'Check your pockets' pot, daar kan je mooi alles wat je nog in je broekzakken tegenkomt in stoppen! Druk op de foto om de werkbeschrijving voor dit DIY project te bekijken.

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten