maandag 24 juni 2013

Creatief met plezier!

Quote Albert Einstein - Jalien Cozy Living


Een nieuwe week, een nieuwe maandag! Ik verheug me op deze nieuwe week, want ik ben van plan deze week vol te stoppen met creativiteit, gewoon omdat ik dat de afgelopen twee weken gemist heb.
Ik heb heel wat schilderuurtjes achter me liggen in de nieuwe waskamer en het zijn rare school weken geweest met de avondvierdaagse en schoolreisjes. Komende week verloopt hoop ik weer wat rustiger zodat ik me ook weer even lekker bezig kan houden met creatieve dingen.
De waskamer is bijna klaar, de puntjes op de i kosten helaas nog wat tijd, ik heb gistermiddag wel mijn frisse rood geruite gordijntjes kunnen maken. Zodra het helemaal klaar is, zal ik op mijn blog het eindresultaat laten zien!

Ik wens je een hele fijne week toe!

x Irene x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten