donderdag 6 juni 2013

Eindelijk de zon!

Bron: www.redonline.co.uk

Eindelijk, eindelijk, eindelijk de zon! Wat was ik toe aan dit mooie weer zeg, dat koude grauwe weer was ik zo zat. Van de week was het nog zo koud in huis, dat ik bijna de kachel aan had willen zetten en dat in juni! Het moet toch niet gekker worden.
Ik hoop dat dit lekkere weer voorlopig in ons land blijft, zodat we hoofdzakelijk buiten kunnen leven.
De kinderen vermaken zich weer prima buiten en ik vind het ook wel fijn om weer lekker met mijn vingers in de aarde te woelen.
Binnenkort ga ik nog even opzoek naar wat nieuwe plantjes voor in de tuin, ik ben gek op Hortensia's, het liefst plant ik mijn tuin daarmee vol! De bloembak waar nog wat plantjes in kunnen is daar echter niet groot genoeg voor, toch maar even op zoek naar iets anders.

Op Pinterest kwam ik dit plaatje tegen, zo kan je er op een eenvoudige manier voor zorgen dat je planten voldoende water krijgen. Ook heel handig voor je tomatenplanten!


Bron: https://plus.google.com/u/0/communities/116700395047589332003

Geniet met volle teugen van dit prachtige weer! Fijne dag!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten