donderdag 25 juli 2013

DIY: Pimp een paar gympen!

Totally doing it!!
Bron Foto: www.duitang.com

Ik weet niet of de crisis al voelbaar is in jouw portemonnee? maar als ik ergens een leuke tip zie om wat geld te besparen, deel ik deze graag met je!
Deze foto laat een leuk idee zien om een paar eenvoudige witte gympen om te toveren in een paar leuke stappers! Je kan ze geheel naar wens maken, passend bij jouw favoriete outfit.
Ik kwam al een paar witte canvas gympen tegen bij de Bristol voor € 8,99 (2 paar voor € 16,-), voor dat geld kan je best een paar leuke schoenen maken!
Gebruik een textiel stift om je schoenen mee te pimpen, zo overleven ze een eventuele regenbui ook.

Pimp jij ook je schoenen? Stuur me je foto's, ik deel ze hier graag met de andere lezers!

Veel pimp plezier!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten