maandag 5 augustus 2013

Verplicht Relaxen...


Heb jij ook wel eens van die dagen, die compleet anders lopen dan je had verwacht? En hoe ga je hiermee om? Het gebeurt mij wel eens dat ik mezelf behoorlijk in de weg zit, dat ik van alles bedenk en wil gaan doen, maar dat er helemaal niets uit mijn vingers komt. Op zulke dagen loop ik regelmatig tegen mezelf te mopperen en baal ik echt als een stekker. Ik vind zulke dagen bijzonder vermoeiend ! Ik merk wel hoe meer ik tegen dat gevoel op zo'n dag vecht, hoe moeilijker alles gaat. Tegenwoordig probeer ik daarom zo'n dag gewoon te accepteren, het is wat het is op dat moment, met de wetenschap dat er morgen weer een nieuwe dag zal beginnen.
Dit werkt voor mij al beter, ik geef me er aan over en accepteer dat het gewoon een dag rustig aan doen wordt. Verplicht relaxen, dat is iets waar ik me nog wat beter in kan ontwikkelen! ;-)
Zou zo'n dag me dan toch iets opleveren........?

Fijne nieuwe dag!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten