maandag 23 december 2013

Het is bijna Kerstmis...

Kerst Jalien Cozy Living


Nog twee dagen en dan is het Kerstmis! De laatste voorbereidingen worden hier in huis getroffen, nog een paar kleine boodschappen en dan zijn we er klaar voor. Kerstmis is een feest waarin voor mij vooral de geboorte van het kindje Jezus centraal staat, geboren in een tijd die zo verschilt met de tijd waarin wij nu leven. Hier sta ik met de kerst graag bij stil en prijs ik mij gelukkig met alles wat ik en mijn gezin hebben mogen ontvangen.
Voor mij staat het kerstdiner niet op nummer één en aan cadeautjes onder de boom doen wij ook niet.
Op eerste kerstdag kook ik wel een wat luxere maaltijd dan we gewend zijn of gaan we gezellig gourmetten, een lekker toetje mag dan ook niet ontbreken.
Tweede kerstdag is het bij ons altijd stamppotdag, lekker en niet te ingewikkeld ;-)
Ik geniet met volle teugen van de kerst, de gezelligheid, de lichtjes, de warmte en knusheid.
En ik hoop van harte dat ook jij  hele fijne kerstdagen zult hebben, ik wens ze je in elk geval van harte toe!

x Irene x 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten