dinsdag 22 april 2014

Decorate It Yourself: Gezelligheid in de tuin ♥ Cosiness in the garden


Decoreren in de tuin is net zo leuk en gezellig als in je huis. Veel planten in mijn tuin staan al vol in blad en de blauwe regen begint ook al te bloeien! Mijn vingers jeuken om in de tuin aan de slag te gaan, ik durf echter nog niet zo goed omdat de ijsheiligen nog niet zijn geweest en hou het daarom nog maar even bij het speuren naar leuke tuin-decoratie-ideeën ;-) 

Tijdens mijn speurtocht kwam ik de foto hierboven tegen en het wandplankje sprak me meteen aan, ik denk dat ik mijn man maar eens lief aan moet kijken, misschien wil hij wel zo'n plankje van wat resthout in elkaar timmeren. Leuk om daar wat kleine spulletjes op te zetten of aan te hangen! 
Decorating the garden is just as nice and cozy as decorating your home. Many plants in my garden are already in full leaf and the blue rain begins to bloom!
My fingers itch to go into the garden to work, however, I dare not so because the Ice Saints are not been here yet, therefore I'm just looking for fun garden decorations ideas! ;-) 

During my search I came across the photo above, the shelf against the wall appealed to me immediately, I think I'll have to look sweet at my husband,  maybe he wants to make such a shelf of some waste wood together. I think it's nice to put there some small items or hang some!

romantic garden
Bron Foto: annieboten.blogg.se

Wil je wat meer gezelligheid in de tuin? Meubeltjes lenen zich hier uitstekend voor!
Met wat leuke accessoires en plantjes erop creëer je eenvoudig zelf een gezellig hoekje. Rijd eens een rondje door de buurt als het grofvuil opgehaald gaat worden of neem een kijkje bij de kringloop, met een likje verf kun je van vele oude dingen nog iets leuks maken! 

Want some more cosiness in the garden? Furniture lend itself perfectly for this! With some nice accessories and plants  you can easily create yourself a cozy corner. Drive around your home area as the coarse waste is picked up or take a look at the thriftshop, with a lick of paint you can still make something good of many old things!

~ Irene ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten