maandag 16 juni 2014

Flip Flop ♥ Flip Flop

Flip Flops - AMEN!!!!!!!!!!!!!!!
Bron Foto: Pinterest


Wat was het toch een heerlijk weer de afgelopen dagen, echt weer om op blote voeten te lopen!
Ik kan daar erg van genieten, niks geen sokken of dichte schoenen, gewoon lekker in je slippers springen en gaan!  Misschien vind je het wel een beetje raar als ik zeg dat het me een gevoel van vrijheid geeft, maar werkelijk ik kan enorm genieten van het lopen op mijn slippers! 
Het is een heerlijk gevoel de wind tussen je tenen te voelen!  

Kom maar op met nog veel meer van dit soort mooie dagen, ik ben er klaar voor!

Fijne flip flop maandag!

~ Irene ~


 ** Read the English translation of my cozy chat below! (Sorry for any mistakes!) **

What was it a lovely weather the past few days, really weather to walk barefoot !

I can really enjoy it, no socks or closed shoes, just jump into your flip flops and go!
You might find it a bit weird when I say it gives me a sense of freedom, but I really do enjoy walking on my slippers!

I find it wonderful feeling to feel the wind between your toes

Bring on more of this kind of beautiful days, I'm ready!

Fine flipflop Monday!

~ Irene ~
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten