maandag 18 augustus 2014

Ik Ben Genoeg ~ ♥ ~ I Am Enough

 


Je goed genoeg voelen zoals je bent, ik vind dit wel eens moeilijk!
Het liefst zou ik een paar kilootjes minder wegen, een opgeruimder huis hebben, wat nuchterder in het leven staan, wat beter kunnen communiceren en een beetje meer schrijftalent (of in elk geval mijn gedachten beter kunnen verwoorden) zou ook niet gek zijn.
Mezelf goed genoeg vinden is iets waar ik dagelijks aan probeer te werken denken, dichtbij mezelf blijven in de dingen die ik doe, beseffend dat ik anders ben dan die ander en dat dit goed is. 
Ik ben genoeg, zoals ik ben, met alles wat ik wel en niet kan, wat ik wel en niet weet en weet je?  

Dat is goed, dat is genoeg!

Ik hoop dat ook jij voelt dat je goed genoeg bent, gewoon zoals je bent, je hoeft niet meer te kunnen, te weten of te hebben, jij bent jij en dat is goed genoeg! 

Ik wens je een hele fijne nieuwe week toe! 

( De afbeelding hierboven is als (PDF) Poster HIER te koop in de webwinkel! )

~ ♥ ~ 

Feeling 'I am good enough', I find this sometimes difficult!

I'd prefer a few pounds lighter, have a tidier house, I would like to be more down to earth, that I can communicate better and having a little bit more writing talent (I would like to be able to articulate my thoughts better) would also be nice. 
Finding myself good enough is something I try to work think of daily, staying close to myself in the things I do, realizing that I am different from the other and that this is good.

I am enough, just as I am, with everything I can and can't do, with everything I do and do not know, and you know what?

That's good, that's enough!

I hope that you are also feeling that you are good enough, just as you are, you do not have to be able to know more or to have more, you are you and that is good enough! 

I wish you a very happy new week!

(The image above is as PDF poster for sale HERE in the webshop!)
 

 ~ Irene ~ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten