vrijdag 29 augustus 2014

Online op Etsy ~♥~ Online on Etsy

old suitcase sign only it will say welcome, maybe in French.  My bike color fits our scheme well!
Bron Foto: onesheepishgirl.com

Sinds deze week heb ik op Etsy een winkeltje geopend, dit vooral om mijn printables op een eenvoudige manier 'ook' te kunnen verkopen aan de mensen in de landen om mij heen. 
Het voordeel van de Etsy winkel is dat je je bestelde printables na betaling direct kunt downloaden!
Ook jij kunt hier terecht voor mijn printables en betalen kan onder andere eenvoudig met IDEAL of Paypal.
Het winkeltje is nog niet vol en ik ben achter de schermen nog druk bezig met het vullen van de schappen maar er is al wel het een en ander te zien en te koop! 

Waar vind je mijn winkeltje?  Klik HIER, op de foto of bovenaan mijn blog op Etsy en je wordt direct doorgestuurd naar mijn winkeltje op Etsy.

Ik zie je graag terug in mijn winkeltje! ♥

~ ♥ ~

Since this week I opened a shop on Etsy, this is mainly to be able to sell my printables in a simple way to the people in the countries around me.
The advantage of the Etsy shop is that after payment you can instantly download your ordered printables! Also you can pay in a variety of ways including paypal. 

The shop is not full yet, and I'm behind the scenes still busy filling the shelves, but there is already something to see and buy

Where can you find my shop
Click HERE or at the top of my blog on Etsy and you will be forwarded directly to my shop on Etsy.

 I like to see you in my shop!

~ Irene ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten