maandag 1 september 2014

Vrijheid ~♥~ Freedom

Deze poster is te koop in de Webwinkel en op Etsy!  This Poster is for sale in my Etsy Shop 



Nog zo'n mooie quote om over na te denken........

' De meest belangrijke vorm van vrijheid, is te kunnen zijn wie je echt bent...' - Jim Morrison

Zo is het maar net, als je de kunst van het echt jezelf kunnen zijn onder de knie hebt, moet dat een heerlijk vrij gevoel geven. 
Voor mij een kunst die ik heel graag onder de knie zou willen krijgen, zodat ik rustiger, blijer en vooral vrijer in het leven kan staan.
Ik vind het moeilijk om in deze maatschappij dichtbij mezelf te blijven, op de een of andere manier voel ik altijd een druk op mijn schouders om vooral te doen zoals het 'hoort' (wat dat dan ook wezen moge...) en vooral niet anders te zijn, om maar zo min mogelijk op te vallen. 
Volgens mij heeft het jezelf kunnen/durven zijn vooral te maken met je zelfbeeld en eigenwaarde, ik denk dat de mensen die tevreden zijn over zichzelf ook makkelijker zichzelf kunnen zijn. 

Hmm... waarschijnlijk ligt daarin dan het antwoord op mijn vraag: Hoe kan ik meer mezelf zijn? 
Door mezelf te accepteren zoals ik ben en mezelf lief te vinden...... een hele uitdaging! ;-) 

Ik wens je een mooie week toe, waarin jezelf durft en kunt zijn! Geniet ervan! 


~♥~


Another nice quote to think about ........

"The most important kind of freedom is to be who you really are ..." - Jim Morrison 

When you master the art of truly being yourself, that should give you a wonderful feeling of freedom.
For me, an art that I very much would like to manage  so that I can stand, calmer, happier and freer in life. I find it hard to stay close to myself in this society in one way or another, I always feel a pressure on my shoulders to do especially as they believe is "acceptable" (whatever that may be ... )
I think daring to be yourself has mainly to do with your self-image and self-esteem , I think the people who are satisfied with themselves also find it easier to be themselves where ever they are.

Hmm ... there probably lies the answer to my question: How can I be myself?   
By accepting myself as I am and just love myself........ quite a challenge! :-)
 
I wish you a lovely week, in which you dare to be yourself ! Enjoy it!
 
~ Irene ~







Geen opmerkingen:

Een reactie posten