maandag 17 november 2014

Let all that you do be done with Love ♥



Ik begin de week  graag met deze mooie nieuwe poster. 
Het helpt me keer op keer herinneren dat het belangrijk is dat we de liefde niet uit het oog verliezen bij de dingen die we doen. In de drukte van alle dag kan de liefde nog wel eens vervangen worden door stress en haast, we verliezen ons zelf in de eisen van de maatschappij en gaan op in de massa die als een denderende trein door het leven raast. En met welk doel? Om uitgeput op de bank te ploffen en te kunnen denken ' Pff... morgen weer zo'n dag....' ?

Neem wat meer tijd voor de dingen die je doet, probeer er van te genieten en strooi er een beetje van je liefde over.... het resultaat zou wel eens verbluffend kunnen zijn! 

Ik wens je een liefdevolle week toe! ♥


Ps: De poster vind je HIER in mijn webwinkel of  HIER in mijn Etsy winkeltje!


~ ♥ ~


I like to start the week with this beautiful new poster. 
It helps me to remember that it is important that we not lose sight of the love of the things we do. Love can sometimes, in the hustle and bustle of everyday, be replaced by stress and hurry, we lose ourselves in the demands of society and go with the crowd like a hurtling train through life. And for what purpose? To plop exhausted on the couch and be able to think "Phew ... tomorrow is a similar day...."?

Take some more time for the things you do, try to enjoy it and sprinkle a little of your love over it.... the result there could be astonishing!


 I wish you a loving week yours!

Ps: The poster you can find in my webshop HERE or HERE in my Etsy shop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten