woensdag 7 januari 2015

Winter-lees-tijd ♥ Winter-reading-time


Schrijver Ben Aaronovitch geboren in Engeland schreef deze zin in het boek 'Broken Homes'.
Ik kan je niet vertellen waar het boek over gaat, ik weet alleen dat Ben Science Fiction & Fantasie, Mysterie & Thrillers schrijft, een genre waar ik niet erg van hou.  Ik hou het graag bij historisch en romantiek... de betere feel-good-traantje-wegpink boeken zeg maar ;-)
Ik vind dit echter wel een heel mooi stukje tekst en gebruik het daarom graag hier op mijn blog.
In de winter zou ik ook niets liever willen dan me opkrullen rond een goed boek, de kou weg dromen. Mezelf verliezen in het verhaal en een andere wereld binnen treden... gewoon tot dat het weer lente is! 

Vertel me eens, welk boek vind jij mooi en zou je me aanraden om te gaan lezen?  Ik hoor het graag van je! (Ik lees ook graag Engelse boeken!)

~♥~


Writer Ben Aaronovitch born in England wrote this sentence in the book "Broken Homes". 
I can not tell you what the book is about, I just know that Ben writes Science Fiction & Fantasy, Mystery & Thrillers, a genre I don't like very much. I like to keep it in historical and romance... the better feel-good-wipe away-tears books ;-) 
However, I think this is a very lovely sentence and therefore I like to use it here on my blog. 
In the winter, I would like nothing more than to curl up around a book and dream the cold away. Losing myself in the story and enter another world ... just until it's spring again!

Tell me, what book do you really like and would you recommend me to read? I love to hear from you!
( I love to read English books!)


~ Irene ~



Geen opmerkingen:

Een reactie posten