donderdag 9 november 2017

Huh, is het al november?!





http://www.jaliencozyliving.nl/a-42248011/sinterklaas/pdf-sint-feest-pakket/


Heb jij dat ook wel eens dat je plots denkt... 'Hè, is het nu alweer zo ver?' en dat je nog eens op de kalender kijkt om voor de zekerheid te checken of het echt zo is? Bij mij lande van de week het besef van de maand november als een bom. Ik luisterde naar de radio toen ik de radiopresentator hoorde zeggen 'we zijn vandaag 2 november..' 2 november??!! Zijn we werkelijk al 2 november? Het is zo'n moment dat je je afvraagt onder welke steen je hebt gelegen en waarom je nu pas beseft dat het al november is... 

Ik geef het weer de schuld (wel zo makkelijk hihi). Het was de afgelopen weken nog zo zacht buiten -ik heb menig keer met klotsende oksels in mijn winterjas gelopen..- dat ik nog helemaal niet het gevoel had dat we al richting de Sinterklaastijd liepen. En dan plots is dan toch de maand November daar en komt de goedheiligman over een aantal dagen ons landje weer bezoeken!
November is hier altijd een drukke maand vol verjaardagen, waaronder die van mijzelf en normaal gesproken zou ik daar al heel wat eerder bij stil gestaan hebben. 

PDF Sint Briefpapier

Omdat de Sinterklaastijd nu al snel voor de deur staat en ik dit jaar geen nieuwe Sinterklaas ontwerpen heb gemaakt, breng ik graag wat oudere blogs met dit onderwerp onder je aandacht.
Ook in de vernieuwde webwinkel zijn de PDF-pakketten weer terug te vinden en te koop.

Wanneer je op onderstaande titels klikt wordt je automatisch doorverwezen naar de blogs.




In de webwinkel verkopen we ook PDF-Surprise bestanden, ze zijn eenvoudig in elkaar te zetten. Handig voor als je zelf niet zo creatief bent of in tijdsnood zit! ;) Je vindt ze hier.

Irene x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten