donderdag 13 juni 2013

DIY: Lege flessen en potten versieren...

Bron: Pinterest - maker onbekend

Het hoeft niet ingewikkeld te zijn om iets moois te maken. Met een lege glazenfles, lijmpistool en wat verf kom je een heel eind!
Ik hoop dat je al flink wat lege flessen en potten verzameld hebt (nog niet? vooral gaan doen! Ik laat met enige regelmaat leuke DIY projecten zien met lege potten en flessen! ) zodat je je naar harte lust kunt uit leven met je lijmpistool en verf.
Naast teksten kun je ook patronen, tekeningen of cijfers op de flessen schrijven, de mogelijkheden zijn eindeloos, laat je creativiteit de vrije loop!

Ik ben heel benieuwd naar je creatieve uitspattingen, mooie flessen en potten. Stuur me een foto, dan plaats ik ze bij dit berichtje! Zo kunnen nog meer mensen geïnspireerd raken!

Veel Plezier!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen