vrijdag 8 februari 2013

DIY Kleurplaat voor volwassenen...


Wie zegt dat kleuren alleen voor kinderen is?! Ik vond het vroeger als kind heerlijk om te doen, alles zo mooi mogelijk kleuren, binnen de lijntjes, ik kon er uren zoet mee zijn!
Gek is dat, nu ik ouder ben, kleur ik alleen af en toe nog met de kinderen, hoe komt het dat je daarmee stopt als je ouder wordt?  We zouden eigenlijk massaal weer moeten gaan kleuren. Het is een ontspannende bezigheid waarbij je lekker je hoofd tot rust kunt laten komen. In dit drukke leven is het misschien wel meer dan welkom! Een ontspannen lijf zorgt er voor dat je kunt genieten, dat je even stil staat bij het hier en nu.
Even alles los laten, niet meer denken aan het boodschappenlijstje voor volgende week, wanneer je die boodschappen eigenlijk moet gaan halen, die verjaardag die je niet moet vergeten, het cadeautje wat je nog niet hebt, de sporttijden van de kinderen, de kappersafspraak die nodig gemaakt moet worden, de badkamer die je nu echt een grote beurt moet geven, het betalen van de rekeningen, de vergadering van je werk waar je als een berg tegen op ziet etc. etc.
Alles lekker los laten en je volledig richten op het inkleuren van een kleurplaat, jij bepaalt hoe en waarmee je kleurt, het is jouw eigen creatie.

Heb je ook zin om deze kleurplaat in te gaan kleuren? Klik dan op de kleurplaat, je wordt dan doorverwezen naar de locatie waar je de kleurplaat kunt printen.

Ik wens je een ontspannen kleur ervaring toe!  ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten