donderdag 7 februari 2013

Granny squares haken...

                                                                                               Source: bol.com via Jalien on Pinterest


Ik kan maar moeilijk stil zitten, zeker als ik 's avonds op de bank zit en naar de televisie kijk. Ik ben het liefst lekker bezig met een handwerkje. Dit boek vol met Oma's vierkantjes, zorgt er zeker voor dat ik me niet hoef te vervelen!  Er staan een heleboel verschillende patroontjes in, van heel eenvoudig tot wat ingewikkelder. Naast de diverse patroontjes voor vierkantjes, vind je in het boek ook leuke patronen voor sloffen, een riem, kapstok, sfeerlichtje, etc. allemaal gemaakt van vierkantjes. De mooie foto's en heldere kleuren maken Oma's vierkantjes helemaal van deze tijd!
Ik kan je dit creatieve boek zeker aanraden! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten