donderdag 18 oktober 2012

Knusse hoekjes...


Ik vind het heerlijk om regelmatig mijn woonkamer te veranderen en sfeervolle hoekjes te creëren.
Deze week ook weer, nu een gezellig hoekje gemaakt met een leuk tafeltje dat ooit van mijn oma is geweest. Ook de prachtig gedraaide lampenvoet komt uit de erfenis van oma.


Het oude stoeltje lag vorig jaar langs de kant van de weg bij het grofvuil. Toen ik het zag liggen was ik er direct weg van. In eerste instantie dacht ik dat de zitting wel stuk zou zijn, dat is meestal het geval met de stoelen die bij het grofvuil liggen. Dit oude stoeltje had echter nog een prima zitting! Er ontbrak alleen een stokje tussen de poten van de stoel... niet storend vond ik.. en dus mocht hij met mij mee naar huis. Daar ben ik nu heel blij om, want het is echt een heel sfeervol stoeltje in mijn interieur! Het is best fijn als mensen zulke mooie dingen bij het grofvuil leggen!

jalien.nl

Oude boeken konden bij dit knusse hoekje niet ontbreken... Het zijn twee oude bijbeltjes.

jalien.nl

Van een lieve vriendin kreeg ik laatst een oude koffer cadeau.. deze staat nu naast het tafeltje en maakt het gezellige hoekje helemaal af!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten