vrijdag 24 mei 2013

DIY Visitekaartjes...

Visitekaartjes Jalien Cozy Living PDF



 Ik heb deze leuke visitekaartjes gemaakt omdat het regelmatig voorkomt dat ik mijn adres of telefoonnummer op een klein kladpapiertje krabbel. Meestal gebeurt dit als een van mijn kinderen gaat spelen bij een klasgenootje of als ze naar een kinderfeestje gaan. Die kladpapiertjes raken vaak zoek en zijn lang zo leuk niet om weg te geven als deze gezellige visitekaartjes!
In dit PDF pakket ontvang je de visitekaartjes en een handig bewaarhoesje, zo steek je ze makkelijk in je zak of tas. Zodra je door je kaartjes heen bent, print je zelf gewoon een aantal nieuwe!

Deze leuke visitekaartjes vind je HIER in mijn webwinkel.
Naast visitekaartjes bied ik nog veel meer leuke PDF pakketten aan!

Fijn weekend!

x Irene x 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten