donderdag 4 juli 2013

DIY: Schilder je eigen vloerkleed...

pretty diy floor
Bron Foto: http://thefashionco.blogspot.in/

Via Pinterest kwam ik deze foto tegen, het is me niet helemaal duidelijk van wie en waar de foto echt vandaan komt. De bron verwijst je nu door naar een ander blog. Het is wel eens jammer als je de ware bron niet achterhalen kunt, zo weet ik ook niet of er nog het een en ander bij verteld wordt.
Hoe dan ook, ik vind het een lief geheel zo met die mooie kleuren en het sierlijke patroon.
Als je ergens een oude vloer hebt en deze iets bijzonders wilt geven, dan is dit misschien wel een leuk idee. Kan me zo voorstellen dat dit ook heel leuk op de vloer zou staan van een paskamer in een winkel.
Je kunt zo'n patroon ook op een houten plaat schilderen, uitzagen en ophangen of als een soort tapijt / kleed (als je hem extra groot maakt) onder je salontafel leggen. Wanneer je lelijke oude tegels in de tuin hebt, is het misschien ook een idee om dit patroon met wat betonverf op je tegels te schilderen. Daar wordt het een vrolijke boel van!

PAINTED walkway
Bron Foto: www.homeanddelicious.com

Ach en ik dacht net nog wel, waar zou je het nu kunnen gebruiken... nou opties genoeg volgens mij!

x Irene x


1 opmerking:

  1. Oh wat gaaf! Maar dan moet het natuurlijk wel goed uitgevoerd zijn! Ik moet wel zeggen dat ik denk dat ik het op effen vloertegels mooier zal vinden dan op een houten vloer, maar dat is misschien mijn eigen smaak.

    BeantwoordenVerwijderen