maandag 19 augustus 2013

Come Fly with me...

Design Jalien Cozy Living - quote

Maandagochtend, de zomervakantie is voorbij en het gewone leven staat weer op de stoep.
Ik weet nog niet helemaal zeker wat ik hiervan vinden  moet... ik heb echt genoten van het rustige tempo, geen gehaast en gevlieg. Deze vakantie is werkelijk voorbij gevlogen, ik geloof niet dat ik dat ooit eerder heb meegemaakt! De boosdoener hiervan is denk ik de verbouwing van de badkamer, daar zijn we toch wel flink druk mee geweest. (gelukkig is het bijna klaar!)

Ach, aan alle goede dingen komt een einde, altijd vakantie hebben voelt op een gegeven moment natuurlijk ook niet meer als vakantie. Een beetje meer structuur en ritme is voor de kinderen ook wel goed en ik denk dat ik daar ook wel weer aan toe ben.
Mocht ik toch nog even naar het vakantiegevoel verlangen.... dan is daar altijd het weekend nog!
Dan vliegen ik er gewoon nog even lekker op uit..... (al is het alleen maar in mijn dromen) vlieg je met me mee?

Fijne maandag!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten