vrijdag 9 augustus 2013

Klein voorproefje!

Jalien Cozy Living - Wastafelmeubel


Ik kan het niet laten, na zoveel weken hard werken wil ik toch graag een klein voorproefje geven van de nieuwe badkamer. Ik heb gister het wastafelmeubel nog van een likje verf voorzien. Naast de wastafel moeten we nog 2 plankjes maken om de gaten op te vullen.
Vooral in het afwerken van alles gaat een hoop tijd zitten, maar ik ben erg tevreden met hoe alles eruit komt te zien. Ik bedenk van alles en zie veel dingen ook wel voor me, het blijft echter wel spannend of mijn handen (en die van manlief!) het ook daadwerkelijk kunnen maken.Vandaag wacht er nog wat schilderwerk op me, het einde komt steeds beter inzicht! ;-) Zodra we echt helemaal klaar zijn plaats ik hier op mijn blog uiteraard foto's van het eindresultaat!

x Irene x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten