vrijdag 22 november 2013

Wie Jarig Is... Trakteert!






Vandaag is het weer zover, ik mag weer een jaartje bij mijn leeftijd optellen! Eigenlijk sta ik nooit zo stil bij mijn leeftijd, ik moet soms heel diep nadenken hoe oud ik eigenlijk ben als hier naar gevraagd wordt.
Ik heb geen idee of dit een goed teken is, ik voel me in elk geval altijd jonger dan ik ben!
Van de week werd mijn geboorteverhaal weer eens uitgebreid verteld door mijn moeder, dat ik in het ziekenhuis geboren ben en dat het de dag er na zo had gesneeuwd.. dit was in 1978. Het was in elk geval heel ander weer dan dat het nu is!
' Je wordt toch 35?' vroeg ze me toen.  'Ja hoor, zo oud ben ik nog niet hoor!' reageerde ik meteen geschokt... 35 jaar... dat klonk mij veel te oud in de oren!
Toch jammer dat ze je dan heel snel uit de droom willen helpen en de feiten onder je neus drukken....
2013 - 1978 is toch echt 35!
Ik was lichtelijk geschokt... alsof je wakker wordt en ontdekt dat er 15 jaar aan je voorbij zijn gegaan zonder dat je er erg in hebt gehad..

Laat ik het maar van de zonnige kant bekijken, ik heb een heel jaar om weer aan mijn nieuwe leeftijd te wennen en er zullen voorlopig nog altijd mensen zijn die ouder zijn dan ik! (naar hen die jonger zijn kijk ik gemakshalve gewoon even niet!) ;-)

Omdat het vandaag mijn verjaardag is wil ik je graag trakteren op een cadeautje!
Ik geef dit Brocante Briefpapier + Enveloppe Gratis weg! Je ontvangt het per mail als PDF bestand zodat je het zelf eenvoudig kunt printen zo vaak je wil! (uiteraard zonder stempel van Jalien Cozy Living!)

Wil je graag mijn traktatie ontvangen? Stuur dan een email naar info@jalien.nl o.v.v. Traktatie Brocante Briefpapier.

Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe!

x Irene x  







4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat jezelf ook verwend word met leuke cadeautjes! Fijne dag in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt tante Jans! Jarig zijn is toch best wel leuk, zeker met leuke cadeautjes! ;-)

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag! Enne... ik heb hetzelfde hoor met mijn leeftijd.
    'k Heb je leuke sinterklaas lantaarn ontvangen en gemaakt....heb het mezelf een beetje gemakkelijk gemaakt en de afbeelding zo op een papieren zak geplakt, ook leuk hoor!
    Nogmaals bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt swiid-swiet! Wat leuk dat je de afbeelding gewoon op een zak hebt geplakt, dat kan natuurlijk ook!!

      Verwijderen