vrijdag 6 december 2013

DIY: Sfeervolle Papieren Krans


Pakjesavond hebben we achter de rug, voor mij wordt het nu echt tijd om me lekker bezig te gaan houden met Kerstmis!  Ik heb er zin in en ik laat jou de komende weken graag meegenieten op mijn blog! Ik hoop heel wat inspirerende ideeën te kunnen laten zien, tevens probeer ik nog wat nieuwe printables speciaal voor de kerst aan de webwinkel toe te voegen. Het zullen drukke dagen en weken worden, maar ik ga er van genieten!

Vandaag wil ik je alvast dit leuke idee laten zien.
Een krans gemaakt van allemaal bladzijdes uit een boek, eenvoudig en goedkoop om te maken, maar met een sfeervol resultaat!

Aan de hand van een aantal foto's kun je hier precies zien hoe je het maakt, dat kan toch bijna niet mis gaan?

Ik wens je een heel fijn en gezellig weekend toe!

x Irene x       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten