woensdag 4 december 2013

Vol verwachting klopt ons hart...

Tekst Sinterklaas - Jalien Cozy Living


Vol verwachting klopt ons hart....
Nog maar 1 nachtje slapen en dan is het weer zover, pakjesavond!
Mijn kinderen kijken er al vol spanning naar uit en ook ik heb er zin in! ;-)
Het Sinterklaasfeest is echt een van mijn favoriete feesten en ik denk dat ik hier altijd een zwak voor zal blijven houden. Er is toch niets gezelliger dan met elkaar cadeautjes uitpakken?
Het enige jammere vind ik dat ik sinds een aantal jaren gevraagd ben om Sinterklaas een handje te helpen met het uitzoeken en kopen van de cadeautjes, zelfs mijn eigen cadeautjes worden aan mij toevertrouwd ;-)  Gelukkig is mijn korte termijn geheugen niet zo heel sterk en kan ik me toch blij en verwonderd afvragen wat voor cadeautjes ik zal krijgen!
Voor zoonlief vieren we het op het moment nog traditioneel met een pakjesavond, ik ga hier nog maar even echt van genieten, het kan wel eens het laatste jaar zijn dat we het op deze manier vieren.
Vandaag nog snel even wat Sinterklaas gedichten uit de pen laten vloeien.. en dan zit ik er wel klaar voor! 

Ik wens je alvast een hele gezellige Sinterklaas toe!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten