maandag 28 juli 2014

Geloof in je dromen ~ ♥ ~ Believe in your dreams

elanor roosevelt
Bron Foto: 1canoe2.com



Geloof jij in de schoonheid van je dromen? Geloof jij überhaupt in dromen? 
Er bestaan verschillende dromen, zo kun je dromen als je slaapt of je kunt je bezig houden met 'dagdromen'. Vandaag haak ik graag op dit laatste in. 

Dagdromen is een van mijn favoriete bezigheden, in deze dromen bepaal je je eigen koers en zijn er geen grenzen. Mijn dagdromen gaan vooral over de toekomst, over wat ik graag nog zou willen doen of zou willen bereiken. 
Het is heel vaak dankzij mijn dromen dat ik nieuwe inspiratie of energie weet te vinden op de momenten dat ik het allemaal wat somber in zie. 

Zoals Walt Disney zegt: If You Can Dream It, You Can Do It - (Als je het kan dromen, dan kan je het doen)

Ik ben er van overtuigd dat hier een kern van waarheid in zit en blijf daarom graag bezig met het dromen van en over de dingen die ik leuk vind. 

Dagdroom jij ook wel eens en denk je dat het je helpt om je dromen te verwezenlijken? 

~ Irene ~ 


 ** Read the English translation of my cozy chat below! (Sorry for any mistakes!) **

Do you believe in the beauty of your dreams? Do you believe in dreams at all?
There are different dreams, you can dream when you sleep or you can engage in 'daydreaming'. Today I would like to hook into the latter.
  
Daydreaming is one of my favorite things in this dream you determine your own course and there are no limits. My daydreams are mainly about the future, about what I would like to do or would like to achieve.  
It is quite often because of my dream that I know how to find new ideas and energy in moments when I see it all a bit gloomy. 

As Walt Disney said: If You Can Dream It, You Can Do It .
 
I am convinced that there is a grain of truth in it and, therefore, I like to stay busy dreaming of  and about the things I like.

 Do you sometimes Daydream and do you think it helps you to realize your dreams?

~ Irene ~ 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten