maandag 8 september 2014

Life doesn't have to be perfect to be wonderful...

https://www.etsy.com/nl/listing/202645753/life-doesnt-have-to-be-perfect-to-be?ref=shop_home_active_1



Soms is het wel eens goed om stil te staan bij hoe goed ik het heb in mijn leven, het is niet perfect, er blijven altijd wensen en dromen, maar over het algemeen is het goed en heb ik helemaal niets te klagen.
Dit besef dringt helemaal tot mij door als ik voorzichtig om mij heen kijk en zie dat er velen zijn die een grote strijd met het leven moeten aangaan.
Hoe klein lijken dan mijn wensen tot een nog 'mooier' leven, het brengt me weer met beide voeten op de grond en maakt me bewust van het feit dat ik het goed heb.

Ik omarm daarom deze nieuwe week en ga er van genieten! Ik hoop jij ook!


~♥~


Sometimes it is good to reflect on how well I do in my life, it still not perfect, there will always be wishes and dreams, but overall it is good and I have nothing to complain about.  
This realization hits me when I carefully look around me and see that there are many people who have to face a great battle with life .
It makes my wishes, to an even 'better' life, look small, it brings me back with both feet on the ground and makes me aware of the fact that my life is good.

I therefore embrace this new week and I'm going to enjoy it!
  I hope you do to!

~ Irene~




 Ps: Deze poster is te koop in mijn webwinkel of in mijn Etsy winkeltje!
       This Poster is for sale in my webshop or Etsy shop! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten