vrijdag 16 januari 2015

Oehoe! ♥ Oehoe!







Oehoe! (ook wel vertaald als Hallo!)

Zijn ze niet schattig deze uiltjes? En die kikker dan... oef het was een heel werk om hem te haken en in elkaar te zetten, hij bestaat namelijk uit heel wat losse onderdelen! Maar het eindresultaat is wel erg leuk geworden.

~ ♥ ~

Oehoe! (also translated as Hello!)

Are they not cute these owls? And the frogWhew it was a lot of work to crochet him and put him together, he consists of many individual parts! But the end result, has become very nice.




Het is denk ik zo'n 18 á 20 jaar geleden dat ik echt actief met haken bezig ben geweest, daarna is het bij mij een beetje in de vergetelheid geraakt tot zo'n 3 jaar geleden.
Ik vind het ontzettend leuk om te zien dat er nu weer zoveel gehaakt wordt en dat er zoveel leuke patronen te vinden zijn. Ik geloof dat ik zo'n 750 patronen en ideeën in mijn Pinterest map heb zitten en daar komen er wekelijks nog een aantal bij. Heerlijk zo'n onuitputtelijke creatieve bron!
Het fijne van haken vind ik overigens dat ik maar 1 naald hoef vast te houden... met breien loop ik vaak een beetje te stuntelen met het vasthouden van de breinaalden ;-)

~ ♥ ~

I think it is about 18 to 20 years ago that I really have been active with crochet, after that I have a little forgotten about it until about 3 years ago.
I think it's very nice to see that there are a lot of women (and men) crocheting again and that there are so many cute patterns to crochet. I believe I have 750 patterns and ideas in my Pinterest crochet folder and it is still growing. Lovely, such inexhaustible creative source!
The nice thing about crocheting I find that I only need to hold one needle, with knitting... I am often fighting with holding the two needles;-) 



Al deze uiltjes zijn inmiddels het huis uitgevlogen naar hun nieuwe eigenaar, maar ik vind ze zo leuk om te maken dat ik besloten heb gewoon nog even door te gaan. Misschien vliegen ze wel de webwinkel binnen... op zoek naar een nieuw baasje ;-)

~ ♥ ~

All these owls have been flown home to their new owner, but they are so fun to make, I decided just to make some more for a while. Maybe they will fly in to the webshop ... looking for a new home? ;-)



De inspiratie voor deze leuke knuffels komt uit het boekje: Gehaakte Wilde Dieren van Vanessa Mooncie.

~ ♥ ~

The inspiration for this cute stuffed animals comes from the booklet: Crocheted Wild Animals Vanessa Mooncie.


~ Irene ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten