woensdag 9 oktober 2013

Welkom Herfst !

Keep calm and love autumn #TutorBuddies #Autumn #Seasonal #Thanksgiving
Bron Foto: media-cache-ak0.pinimg.com

Ok, ik geloof dat we nu echt de laatste mooie warme dag achter de rug hebben... tijd om de Herfst te gaan verwelkomen!
Ik heb altijd een beetje moeite met die overgangsdagen, als de zomer dan voorbij is mag het van mij ook wel echt Herfstweer gaan worden, als het weer dan zo kwakkelt tussen Herfst en toch nog een paar mooie tot zelfs warme dagen weet ik niet zo goed waar ik nu van genieten moet. Zo trek je 's morgens je winterjas aan omdat het toch al behoorlijk fris is, terwijl je klotsende oksels je 's middags vertellen dat het daar nog veel te warm voor is!  Goed genoeg geteut over die overgangsdagen...

Welkom Herfst!

Bron Foto: http://furkl.com/

Speciaal om de Herfst te vieren heb ik voor vandaag een aantal prachtige foto's uitgezocht om fijn in de Herfst sfeer te komen! Geniet je met me mee?

original pinner said:    fresh picked apples - we lived on a farm near Durand and they had an old orchard on the property - dad would lift us up in the bucket of the tractor and we would pick apples - huge apples - I think they might have been Wolf River?  Good times
Bron Foto: 25.media.tumblr.com

Autumn
Bron Foto: media-cache-ak0.pinimg.com

.
Bron Foto: sweet-tea-and-crunched-leaves.tumblr.com

Ik hoop dat je net als ik hebt genoten van de sfeervolle foto's en zin hebt gekregen om de Herfst te gaan vieren! Dat roept om warme appeltaart, een kop lekkere koffie of warme chocolademelk met slagroom!

Fijn de Herfst! :-)

x Irene x  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten