donderdag 15 november 2012

DIY Brocante Spaarpot...

DIY Brocante spaarpot van Jalien.nl

Ik vind het in deze tijd erg moeilijk om nog wat te sparen. De vaste lasten slurpen een behoorlijk gedeelte van onze inkomsten op en ondanks dat we de reclame folders in de gaten houden, lijken we aan het einde van ons loon nog een stukje maand over te houden.
Ik ben vast niet de enige die het geld de deur uit ziet vliegen, misschien dat dit DIY project je ook een klein beetje kan helpen.

DIY Brocante spaarpot van Jalien.nl

Vroeger spaarde men ook met verschillende potjes. Een potje voor de boodschappen, één voor de verzekeringen, de vakantie, onverwachte zaken etc.
Ik heb deze brocante spaarpot gemaakt, met als eerste doel te sparen voor een tijdschrift dat ik graag wil kopen. 
DIY Brocante spaarpot van Jalien.nl

Het schijnt te helpen als je kiest voor een doel, als je gaat sparen. Iedere week probeer ik mijn boodschappen goedkoper of bewuster te kopen, het geld wat ik hiermee bespaar stop ik in de pot!
(weer een reden om leuke glazen potten niet in de glasbak te laten verdwijnen!) 


Ik begin voorzichtig met 1 leuke brocante spaarpot, maar als ik merk dat dit echt werkt, dan maak ik er zeker nog een pot bij! Naast dat ze nuttig zijn, zijn ze ook nog eens heel leuk om te zien!

DIY Brocante spaarpot van Jalien.nl

Wil je ook graag gaan sparen en vind je deze brocante spaarpot ook leuk om te maken? Stuur dan een email naar info@jalien.nl onder vermelding van DIY Brocante Spaarpot. We sturen je dan zo spoedig mogelijk het PDF bestand toe met de werkbeschrijving en het plaatje van het etiket. Het etiket kan je dan zelf uitprinten en voor je spaarpotjes gebruiken.

DIY Brocante spaarpot van Jalien.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten