zaterdag 17 november 2012

DIY Cadeauzakjes...

DIY Cadeauzakjes van jalien.nl

Nu ik toch lekker bezig ben met de DIY (do it yourself) week, vond ik dat deze cadeauzakjes niet konden ontbreken! Je zelf gemaakte cadeautje in een zelf gemaakt cadeauzakje, dat staat toch helemaal super leuk!

DIY Cadeauzakje van Jalien.nl

De zakjes zijn heel eenvoudig te maken en zelfs als je niet zo creatief of handig bent, kan je in een mum van tijd iets leuks in elkaar zetten.
Ik heb de decoratie op de zakjes eenvoudig gehouden, je kan je echter helemaal uitleven met lintjes, stempels en andere decoraties. Pimp je cadeauzakje zoals jij het leuk vindt!


DIY Cadeauzakje van jalien.nl 

Je zelf gemaakte naaldenboekje (lees hier meer) en versierde luciferdoosjes (lees hier meer)  passen prima in dit cadeauzakje.

DIY Cadeauzakje van jalien.nl

Het cadeauzakje biedt uiteraard ook ruimte voor een cadeaubon of enveloppe met inhoud. Dit zijn van die cadeautjes die ik wat saai vind om te geven omdat ze er nooit zo gezellig en feestelijk uitzien. Met zo'n zelf gemaakt cadeauzakje is dat verleden tijd!
En zeg nou zelf, zo'n zakje is toch al een cadeautje op zich?!

TIP! Vul het cadeauzakje met potpourri en je hebt een heel leuk geurzakje!

DIY Cadeauzakje van jalien.nl

Ik heb 3 varianten gemaakt, waarvan 2 eigenlijk het hele jaar door gebruikt kunnen worden.


DIY Cadeauzakje van jalien.nl

Het zakje met de schaatser vind ik echt wat voor de kerst.

DIY Cadeauzakje van jalien.nl

Kriebelt het bij jou ook en wil je graag aan de slag?!
Het PDF bestand kan je bij ons Gratis aanvragen via info@jalien.nl onder vermelding van DIY Cadeauzakjes
Je ontvangt dan een duidelijke werkbeschrijving en de patronen voor de 3 zakjes.

jalien.nl

Ik wens je heel veel Do It Yourself plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten