maandag 3 december 2012

De eerste Sneeuw...




                                                                                                                Source: flickr.com via Jalien on Pinterest


Vandaag deel ik graag wat Winterse foto's met je, de eerste sneeuw is immers gister al gevallen in Limburg op de Vijlenerberg!
Ik weet niet hoe lang wij hier in Noord Holland moeten wachten op sneeuw... dat kan denk ik nog wel eventjes duren. (als het al komt!)  Vandaar dat ik graag even wat winterse foto's met je deel om alvast in de stemming te komen. Geniet lekker met me mee!



                                                                                Source: walkinginmyadventure.tumblr.com via Jalien on Pinterest
                                                                                                         Source: flickr.com via Jalien on Pinterest


De foto's komen van Pinterest, het online prikbord waar je ontzettend veel leuke ideeën, mooie foto's en nog veel meer kan vinden. Je kan daar je eigen prikbord maken en alles wat je leuk vindt daar plaatsen om te bewaren. Wij van Jalien pinnen er al vrolijk op los!


                                                                                                  Source: 29.media.tumblr.com via Jalien on Pinterest


                                                                                               Source: alifeofbeautyandgrace.tumblr.com via Jalien on Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten