dinsdag 4 december 2012

Sfeervol wonen met Kerst...


Het is voor Sinterklaas bijna tijd om weer naar huis te gaan, voorzichtig aan begin ik over kerstdecoraties na te denken.
Gelukkig is het internet een grote bron van inspiratie. Ik heb wat foto's gevonden waar ik zelf mee aan de slag wil voor in huis.
Dit jaar ga wil ik voor rust en eenvoud gaan, eenvoudige decoraties zonder te veel poes pas.
Als ik zo rond snuffel op internet begint het al te kriebelen om aan de slag te gaan, nog heel eventjes wachten, morgen eerst alle Sinterklaas spullen opruimen, mijn huis lekker schoonmaken en dan kan het decoreer feest gaan beginnen! 



                                                                                              Source: lillablanka.blogspot.com via Jalien on Pinterest


                                                                                                      Source: Uploaded by user via Jalien on Pinterest

                                                                                       Source: ciganadocroche.blogspot.com via Jalien on Pinterest

                                                                                      Source: dreamywhites.blogspot.com via Jalien on Pinterest

                                                                                               Source: mylovelythings.blogspot.com via Jalien on Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten