maandag 31 december 2012

Opruim ideetjes...

                                                                                               Source: thegoldenoctopus.com via Jalien on Pinterest


Verwonderd keek ik van de week mijn hobbykamer rond, hoe is het toch mogelijk dat ik er iedere keer weer zo'n 'Gezellige leg overal maar neer' kamer van weet te maken! Op internet kom ik vaak foto's tegen van crafty rooms (hobbykamers) die er allemaal spik en span uit zien. Alles netjes opgeruimd en geordend in kasten, bakken en lades. Dat wil ik ook! is dan het eerste wat ik denk.. soms zet dit me dan direct aan het opruimen.. vaker trek ik de deur van mijn hobbykamer zuchtend achter me dicht.

Ik kan me zo voorstellen dat ik hierin niet de enige ben, onder alle creatievelingen moet er toch enige herkenning zijn? Met een nieuw jaar voor de deur is het misschien wel fijn om in elk geval nieuwe ideeën te hebben over hoe het anders,beter,netter,georganiseerder kan. Ideeën zijn de eerste brandstof tot actie! En ideeën kan je blijven zoeken...;-)
Hieronder een aantal van die ideeën.


                                                                                                          Source: welke.nl via Jalien on Pinterest


                                                                                   Source: upcycleus.blogspot.ca via Jalien on Pinterest


                                                                              Source: blog.hellolittleone.com via Jalien on Pinterest

Hang een zak voor schoenen aan de binnenkant van je kastdeur en je hebt direct een heleboel opbergvakjes voor kleine spullen!

                                                                                               Source: thedailybuzz.com.au via Jalien on Pinterest


Geen opmerkingen:

Een reactie posten