maandag 21 januari 2013

Doe iedere dag iets creatiefs...

                                                                                Source: u-createcrafts.com via Jalien on Pinterest


Iedere dag iets creatiefs doen, hier wil ik echt mijn best voor gaan doen! Het gebeurt me nog te vaak dat de dag sneller om is dan ik zou willen. Iets creatiefs hoeft niets groots of ingewikkelds te zijn, als het maar iets is wat je leuk vindt en waar je lekker bij kunt ontspannen. 
Heb je altijd al een sjaal of trui willen breien? Of dat leuke kleed willen haken? Misschien ligt je hobby kaarten maken wel vreselijk te verstoffen? Tijd om hier iets aan te gaan doen! Al brei je maar 5 pennen aan die trui of sjaal per dag, er komt een moment dat je hem af hebt! Trek je creatieve hobby uit het stof, deel je project op in kleine stukjes en geniet van het weer lekker creatief bezig zijn!  Ik ga proberen zo iedere dag een klein momentje voor mezelf te creëren, een moment waarop ik even mijn handwerkje of iets anders creatiefs in handen neem, me ontspan en geniet!
Doe je met me mee?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten