dinsdag 5 februari 2013

Country Living...

                                                                                                  Source: 500px.com via Jalien on Pinterest

Vandaag wil ik je even mee laten genieten van een stukje Country Living. De landelijke sfeer spreekt mij enorm aan en mijn grootste droom is het wonen op een boerderij.  Of ik mijn droom ooit uit kan laten komen.... ik weet het niet, maar het dromen er over vind ik al heerlijk!
De foto's die ik vandaag heb uitgekozen, brengen mijn dromen een klein beetje in beeld. Oude spullen, gebouwen en verhalen hebben me vanaf kleins af aan al geinteresseerd en het wonen in een boerderij leek (en lijkt) me fantastisch! Het is heerlijk om dromen te hebben, om ergens naar toe te werken, het doet er dan eigenlijk niet toe of je dromen uitkomen en of  je daadwerkelijk bereikt wat je zou willen. Het belangrijkste is dat je plezier hebt in het dromen van je dromen, dat je er van geniet. Het uit laten komen van je dromen is maar bijzaak.. het is leuk als het uiteindelijk lukt, maar dat betekent dan ook dat je opzoek moet naar nieuwe dromen. Voor mij hoeft dat nog even niet, ik geniet nog teveel van deze landelijke droom! Geniet je vandaag even lekker met me mee? ;-)

                                                                               Source: tinywhitedaisies.tumblr.com via Jalien on Pinterest


                                                                             Source: mainenmasonjars.tumblr.com via Jalien on Pinterest



          
                                                                                                 Source: umla.tumblr.com via Jalien on Pinterest


                                                                                      Source: vintage-house.blogspot.fr via Jalien on Pinterest


                                                                                Source: tinywhitedaisies.tumblr.com via Jalien on Pinterest


                                                                                       Source: raspberrytart.tumblr.com via Jalien on Pinterest


                                                                                  Source: vintagerosebrocante.tumblr.com via Jalien on Pinterest


                                                                                              Source: morningt.blogspot.com via Jalien on Pinterest


Geen opmerkingen:

Een reactie posten