vrijdag 1 maart 2013

DIY: Printable Cadeaulabels...

Gratis Printable  Cadeaulabels Jalien Cozy Living

Achter de schermen ben ik op het moment druk bezig met het vernieuwen van de webwinkel.
Naast het uiterlijk van de winkel, zal ook het assortiment veranderen.
Vandaag gun ik jullie alvast een klein kijkje achter de schermen en  geef ik je deze vintage cadeaulabels cadeau!
De nieuwe webwinkel ben ik aan het vullen met allerlei printables (artikelen die jezelf uit kan printen). Mooie vintage afbeeldingen om kussens mee te maken, artikelen van papier om zelf in elkaar te knutselen en nog veel meer leuks! Het ontwerpen en verkoop klaar maken van al deze printables neemt heel wat tijd in beslag, ik hoop echter rond 1 April de webwinkel te kunnen openen.  Uiteraard hou ik jullie via mijn Blog op de hoogte!


Gratis Printable  Cadeaulabels Jalien Cozy Living

Als je interesse hebt in deze gezellige cadeaulabels, stuur dan even een email naar info@jalien.nl o.v.v. Vintage Cadeaulabels. Ik stuur je het PDF bestand dan zo snel mogelijk toe!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten