maandag 15 juli 2013

Dichtbij jezelf blijven...

Authentic Self quote wisdom owl authentic be yourself competition
Bron: www.lovethispic.com











Jezelf zijn, ik vergeet wel eens dat dat genoeg is, dat ik me niet hoef te meten aan anderen, dat ik  met hen geen wedstrijd hoef aan te gaan om te zien wie de beste is. Toch blijf ik bewust en ook heel vaak onbewust bezig met de mening van anderen, ik ben bang dat ik hier nog veel te veel waarde aanhang. 

Ik mag mezelf zijn!

Tja... het zo opschrijven is niet moeilijk... maar er echt in geloven, dat is een hele uitdaging!
Toch wil ik daar meer mee aan de slag gaan, hoe heerlijk zal het leven zijn als ik wat meer vertrouwen in mij zelf heb en het er eigenlijk niet meer toe doet wat een ander werkelijk van mij vindt. Vandaag zet ik hierin mijn eerste stap, ik toon aan jou mijn kwetsbaarheid (en probeer er vooral niet aan te denken wat jij hier van zal vinden!) en dat vind ik best wel een beetje eng!

Heb jij ook moeite om jezelf te zijn? Vind jij het belangrijk wat anderen van jou vinden?
Of maakt het je niets uit en ga je je eigen weg? Misschien heb je in dat geval wel tips om meer jezelf te kunnen zijn en blijven?

Laat gerust een reactie achter, ik hoor graag van je!

Fijne maandag!

x Irene x




Geen opmerkingen:

Een reactie posten