dinsdag 26 november 2013

Decorate It Yourself: * Winters * Kerst *

Decorate It Yourself - Jalien Cozy Living

Decoreren voor de winter of kerst vind ik erg leuk om te doen, het liefst hou ik me daar de hele dag mee bezig, gezellig allerlei knusse hoekjes creëren. Ik zoek hierin altijd de uitdaging om iets gezelligs te maken zonder dat het veel hoeft te kosten.

Decorate It Yourself - Jalien Cozy Living

Ik wil je vandaag graag laten zien dat je met een paar eenvoudige spulletjes zelf ook de winter/kerst in huis kunt halen. Ik gebruik graag sfeerlichtjes omdat het kaarslicht zoveel sfeer en gezelligheid brengt. Deze glazen sfeerlichtjes heb ik vorig jaar bij de Action gekocht, echt een winkel waar je voor weinig leuke decoraties kunt kopen, ideaal voor de wat kleinere portemonnee. ;-)
Strooi in glazen sfeerlichtjes altijd een laagje wit vogelzand, zo wordt de onderkant van je sfeerlichtje niet heet!  Zet verschillende sfeerlichtjes bij elkaar, grotere lichtjes achteraan of in het midden, kleinere lichtjes schik je hier voor of omheen.

Decorate It Yourself - Jalien Cozy Living

Een lekkere wandeling door het bos kan je heel wat mooie decoraties opleveren. Met een paar kleine takjes, dennenappeltjes en sparrenkegeltjes kun je leuk decoreren en het geeft je meteen dat winterse/ kerst gevoel. Ik heb met wat witte verf de sparrenkegeltjes geschilderd zodat het net lijkt of er wat sneeuw op zit.

Decorate It Yourself - Jalien Cozy Living


De krans op de kookboekstandaard springt door zijn frisse groene kleur en grootte in het oog.
Door te variëren met verschillende soorten sfeerlichtjes en diverse decoratie spulletjes breng je een stukje speelsheid in je decoraties, waardoor alles er gezellig en niet te stijfjes bij staat. 

De komende weken zullen mijn Decorate It Yourself berichten in het teken staan van kerstdecoraties.
Tot volgende week!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten