maandag 11 november 2013

Een extra dag... zou dat niet fijn zijn?

Quote design Jalien Cozy Living


Dat zou toch wel wat wezen, een dag tussen zaterdag en zondag! Zo'n extra dag in het weekend, ik geloof dat ik me er wel raad mee zou weten, het woord vervelen komt de laatste tijd niet in mijn agenda voor.
Hoe zou ik zo'n extra dag noemen? Misschien wel gewoon 'Mijndag'. ;-)
Een echte 'Mijndag'.. hmm.... dat klinkt eigenlijk zo gek nog niet!
Wat zou jij nu op een echte 'Mijndag' doen? Een dag helemaal voor jezelf, een extra dag waarop jij bepaalt wat je gaat doen, zonder rekening te hoeven houden met een ander. Hoe ziet zo'n dag er voor jou uit?

Ik denk dat mijn eerste 'Mijndag' een heerlijk dagje op de bank wordt. Lekker weg gekropen in een warme trui, mijn fluffy sokken, een kop thee of warme choco, een handwerkje erbij en onderwijl lekker kijken naar een kostuumdrama van de BBC. Even genieten, een stap terug in de tijd, je wanen in een andere wereld........

Nu ik dit zo bedenk en voor ogen zie, moet ik misschien mijn agenda zo nu en dan maar eens voorzien van een 'Mijndag', het klinkt namelijk wel als een hele fijne dag. ;-)

Ik wens je een fijne week toe!

x Irene x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten