zaterdag 8 maart 2014

Super Lieve Paas Konijntjes | Cute Easter Bunnies!




https://drive.google.com/file/d/0B2Aw4IvhB5n1ejB3LW8wUHJlNWM/edit?usp=sharing
                                                  Gratis PDF Paas Konijntjes (druk op de afbeelding om te downloaden)                                                   Free Printable Easter Bunnies Click on image to download


Het is weer tijd voor een cadeautje! Cadeautjes krijgen is leuk, maar weggeven ook!
Vandaag heb ik voor jullie deze super schattige paaskonijntjes gemaakt! Het is een PDF bestand met daarin 3 verschillende maten van de konijntjes.

Je kunt van de grootste maat konijntjes een slinger maken. Maak gaatjes in de oren en rijg er een draadje doorheen of hang ze met knijpertjes aan een touwtje.

De middelste konijntjes kun je gebruiken als cadeaulabel of met een sateprikker erachter  gebruiken als een cupcaketopper. 

De kleintjes vormen misschien een leuke kleine slinger of leuke cadeaulabeltjes. Ik zou zeggen laat je creativiteit de vrije loop en maak er wat leuks mee!

Mocht je mij nu een cadeautje terug willen geven.... laat dan gezellig een berichtje achter of mail me een foto van je creatieve paasknutsel met mijn konijntjes! Ik zou dat echt leuk vinden!

Veel plezier met de konijntjes! (klik op de afbeelding om te downloaden)

~ Irene ~ 

** Read the English translation of my cozy chat below! (Sorry for any mistakes!) **
 
It is time again for a present! Getting presents is fun, but it's also nice to give some!
Today I have for you this super cute Easter bunnies!  It is a PDF file with three different sizes of bunnies.  

You can choose to make from the largest size bunnies a pendulum. Make holes in the ears and thread a wire through or hang them with clothespins on a string.  

The middle bunnies can be used as a gift tag or use a toothpick behind it to make a cupcaketopper.  

The little ones might make a nice little pendulum or lovely gift labels. I would say let your creativity flow and make some fun with it!

In case you wish to give me back a present ....  leave a cozy message or email me a picture of your creative crafting with my Easter bunnies! I would really like it!

Have fun with the bunnies! (click on image to download)

~ Irene ~

2 opmerkingen:

  1. Schattig , die konijntjes. Ik ben fan en g zo'n slinger maken ophangen. Wij hebben 5 April Lentemarkt, helemaal leuk dus. Dankjewel voor die leuke ideeën .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je er een slinger van gaat maken! Heel veel plezier op de Lentemarkt en bedankt voor je reactie!

      Verwijderen