maandag 15 september 2014

Wat als.... ~♥~ What if......

Motivational Monday inspirational quote #ravensreststudio
Bron Foto: jenniferconway


' Ja maar wat als...'  is een gedachte die regelmatig bij me op komt, bij alles wat ik wil gaan doen is er altijd wel een "stemmetje" dat roept 'Ja maar wat als...' 
Twee jaar geleden wist dat stemmetje nog heel wat negatieve gedachten op te roepen en was ik er al gauw van overtuigd dat ik iets vooral niet moest gaan doen.
Nu ik veel meer inzicht heb gekregen in mijn eigen denken, kan ik het 'Ja maar wat als..' ook in een positiever licht zien en dat geeft me veel meer kracht. 
Die kracht stelt mij instaat om mezelf te ontplooien, toch dingen te doen waar  ik eigenlijk onzeker over ben en te groeien in mijn eigen 'ik' zijn.

Ik wens je een fijne week toe, waarin  'Ja maar wat als...' ook voor jou een positieve uitdaging mag zijn!


~♥~


'Yes, but what if ... ' is a thought that I have regularly, with everything I want to do, there is always a little ' voice ' calling ' Yes, but what if ... '  It's about two years ago that this voice brought a lot of negative thoughts up,  and I was soon convinced that it would be better if I did nothing rather than trying something new. Now I have received much more insight in my own mind, I can  'Yes, but what if ..' see in a positive light and that gives me a lot more power.   
That power allows me to develop myself and to just do what I'm actually unsure about, it helps me to grow in being my own "I".

I wish you a wonderful week in which  'Yes, but what if ... ' may be a positive challenge for you! 




~ Irene ~




Geen opmerkingen:

Een reactie posten