woensdag 27 februari 2013

Heerlijke Chocolade Hazelnoot & Karamel Banaan eclairs...

                                                                                  Source: donalskehan.com via Jalien on Pinterest


                                                                                           Source: donalskehan.com via Jalien on Pinterest


Het water loopt me in de mond als ik deze heerlijke eclairs zie! Het is jammer dat deze prachtige foto's je niet mee kunnen laten genieten van de heerlijke geur die er ongetwijfeld van de eclairs af moet komen. Hier zou ik toch graag mijn tanden in willen zetten... de smaken over mijn tong laten rollen, lekker genietend van zoveel heerlijke ingrediënten.
De karamel eclairs, op de eerste twee foto's, zijn gevuld met een heerlijke vanille banketbakkersroom en plakjes banaan, met daarover een gezouten karamel glazuur.


                                                                                          Source: donalskehan.com via Jalien on Pinterest

Ik ben niet zo'n keukenprinses en als ik dan zulke heerlijke eclairs zie, zakt de moed me al een beetje in de schoenen, die van mij komen er denk ik nooit zo mooi uit te zien. Voor de echte keukenprinses of prins onder jullie, het orginele (engelse) recept voor de karamel met banaan is hier te vinden, de chocolade hazelnoot eclairs vind je hier.

                                                                                            Source: donalskehan.com via Jalien on Pinterest

Ik denk dat ik het recept een beetje een eigen draai zal geven, misschien gebruik ik het wel als leidraad om er i.p.v. eclairs, tompoezen van te maken. Voor de bodem en de top gebruik ik dan bladerdeeg uit de diepvries. Ik denk dat dit ook wel heel lekker kan gaan worden! (nu nog even de tijd vinden om dit uit te gegaan proberen!)


                                                                                              Source: donalskehan.com via Jalien on Pinterest


Ik wens je veel succes als je dit recept gaat maken of net als ik er een eigen draai aan gaat geven!

Bon Appetit! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten